Regulamin

Regulamin

Usługi

 

  1. Usługi dzielą się na Pakiety Podstawowe oraz Pakiety Dodatkowe. Każda usługa, zwana dalej Pakietem jest opisana i wyceniona w Zakładce Cennik na stronie www.sleepconcept.pl
  2. Pakiety Dodatkowe są dostępne tylko jako uzupełnienie Pakietów Podstawowych lub są dostępne dla byłych klientów, którzy wcześniej korzystali z usług SleepConcept.
  3. Kupujący Usługi wyraża zgodę na otrzymanie faktury za Usługi drogą elektroniczną. Do faktury potrzebne jest imię i nazwisko oraz adres Kupującego.
  4. Dane Kupujących (imię, nazwisko, email, adres, telefon) są przetwarzane i przechowywane przez SleepConcept oraz podmiot wykonujący usługi księgowe dla SleepConcept zgodnie z zasadami RODO z 25.05.2018r. i wykorzystywane jedynie do realizacji Usługi lub wystawienia faktury.
  5. Zawarcie umowy ze SleepConcept (tj. zamówienie Pakietu) jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
Rozmowa zapoznawcza
  1. Rozmowy Zapoznawcze (Dalej: Rozmowy) odbywają się w dni robocze po uprzednim umówieniu terminu rozmowy z Konsultantką, możliwe godziny zależą od Pakietu. Na Rozmowę należy zarezerwować odpowiednią ilość czasu zgodnie z wybranym Pakietem (ok 30-45min w Pakietach Mini/Classic i do 90 min w pakiecie Deluxe).
  2. W ramach Rozmowy Konsultantka nie udziela porad, jak uporać się z problemem ze snem – jest to dyskusja na temat dziecka oraz zapoznanie się z rodziną i oczekiwaniami Kupujących.
  3. Pakiet powinien być wybrany przez Kupującego przed umówieniem Rozmowy Zapoznawczej. Podczas Rozmowy dopuszczalne jest wybranie innego, droższego Pakietu z listy, nie ma zaś możliwości zdecydowania się na mniejszy lub tańszy Pakiet.
  4. Rozmowy standardowo odbywają się za pomocą Skype. W przypadku Pakietu Deluxe lub za dodatkową opłatą w przypadku Pakietu Classic mogą się odbyć „na żywo” w miejscu wskazanym przez Kupującego. Po uzgodnieniu z Konsultantką jest też możliwość dojechania do siedziby SleepConcept na Rozmowę „na żywo” bez dodatkowej opłaty.
  5. Po rezerwacji terminu Rozmowy, Kupujący ma obowiązek wpłacić zadatek. Finalnym potwierdzeniem rezerwacji terminu i warunkiem jej odbycia jest jego wpłata na konto SleepConcept lub wyjątkowo przesłanie potwierdzenia przelewu.
  6. SleepConcept ma prawo anulować termin Rozmowy, jeśli Kupujący w ciągu 24 godz. po otrzymaniu maila z potwierdzeniem terminu nie przeleje zadatku na konto SleepConcept. W przypadku umawiania Rozmowy w terminie szybszym niż za 24 godz., Kupujący ma obowiązek dosłać potwierdzenie przelewu.
  7. Zadatek ma charakter bezzwrotny. Po jego wpłacie i rezerwacji terminu, istnieje możliwość jej przełożenia na inny termin (możliwość zamiany z innym klientem) – powinno to jednak zostać uzgodnione z konsultantką. Jeśli z winy Kupującego Rozmowa się nie odbędzie, zadatek przepada.
  8. Kupujący jest zobowiązany wypełnić i wysłać do Konsultantki Profil Maluszka najpóźniej 2 godz. przed Rozmową. W przypadku Rozmów umawianych na godzinę 9:00 lub 10:00 rano, Profil powinien dotrzeć do konsultantki poprzedniego dnia, do godziny 16:00 najpóźniej. Otrzymany od Kupującego Profil Maluszka jest przetwarzany przez SleepConcept wyłącznie w celu przygotowania Planu Działania i jest przechowywany zgodnie z nowymi zasadami RODO.
Wsparcie
  1. Konsultantki udzielają Kupującemu Pakiet Wsparcia w trakcie wdrażania Planu Działania. Czas i forma wsparcia różni się w zależności od Pakietu.
  2. Jeśli Kupujący chce otrzymać Wsparcie, powinien rozpocząć wdrażanie Planu Działania w wyznaczonym czasie, zależnym od Pakietu. Termin ten można przedłużyć za dodatkową opłatą i jedynie po ustaleniu tego z Konsultantką do maksymalnie 12 tygodni. Jeśli Kupujący nie wdroży Planu Działania w wyznaczonym czasie i nie uzgodni nowego terminu wdrażania z Konsultantką, wsparcie w ramach Pakietu przepada
  3. Choroba dziecka lub inne niespodziewane wydarzenia nie są powodem do bezpłatnego przesunięcia terminu wdrażania Planu. Konsultantki dokładają starań, aby Wsparcie zapewnione w trakcie wdrażania Pakietu było na najwyższym poziomie i tak planują swoją pracę, żeby dla każdego Kupującego znaleźć odpowiednią ilość czasu – w przypadku niespodziewanych przesunięć we wdrażaniu Planu, Konsultantka może nie być w stanie zapewnić oczekiwanego przez Kupującego Wsparcia. Przesunięcie wdrażania Planu oznacza też dla Konsultantki dodatkową pracę, ponieważ musi ona odświeżyć swoją wiedzę na temat danego dziecka, a jeśli opóźnienie jest duże, informacje zawarte w Planie mogą wymagać dodatkowej aktualizacji i zmiany. Uprasza się Kupujących, aby każdą sytuację, która opóźnia wdrażanie Planu omówili indywidualnie z Konsultantką – postara się ona dopasować do Klienta i jeśli będzie taka możliwość przesunie wdrażanie Planu bezpłatnie (jeśli opóźnienie wynosi kilka dni). W sytuacji, kiedy przesunięcie wdrażania jest znaczne, Kupujący może zostać poproszony o uiszczenie dodatkowych opłat zgodnie z cennikiem – ponieważ konieczna może być dodatkowa konsultacja, podczas której Konsultantka omówi z Kupującym Pakiet potencjalne zmiany w Planie Działania.
  4. Czas trwania wsparcia liczy się od momentu, kiedy Kupujący rozpoczyna wdrażanie Planu Działania (Dzień 1), a nie od momentu Rozmowy lub otrzymania Planu Działania. Ze względu na jakość usługi, Kupujący nie powinien wdrażać Planu samodzielnie, a ze Wsparcia korzystać dopiero po upływie jakiegoś czasu.
  5. W zależności od pakietu wsparcie udzielane jest w postaci SMS lub SMS/rozmów telefonicznych/maili i zależy od Pakietu – szczegóły można znaleźć w cenniku.
  6. Wsparcie obowiązuje w wyznaczonych ramami Pakietu godzinach – szczegóły można znaleźć w cenniku. Konsultantki dokładają wszelkich starań, aby na bieżąco odpisywać na smsy/odbierać telefony, ale może się zdarzyć, że odpowiedź dotrze do Kupującego dopiero po kilku godzinach, a w przypadku maili po 1-2 dniach. Kupujący może pisać SMSy do Konsultantki w dowolnych godzinach dla niego dogodnych, ale należy liczyć się z tym, że jeśli wiadomość przyjdzie poza godzinami działania Wsparcia, konsultantka może odpowiedzieć dopiero kolejnego dnia.
  7. W dni ustawowo wolne od pracy wsparcie nie obowiązuje i jest automatycznie przedłużone o taką samą ilość dni bezpośrednio po wygaśnięciu wsparcia.
  8. Dodatkowo SleepConcept nie pracuje w okresie między 24/12, a 06/01 kolejnego roku; 2/05 oraz w piątek po Bożym Ciele. Wsparcie z tego okresu jest przesuwane na później, nie przepada.
  9. Korzystanie ze wsparcia w ramach danego Pakietu jest możliwością, a nie obowiązkiem Kupującego, więc wykorzystanie jedynie części usług oferowanych w Pakiecie nie nie jest podstawą do odstąpienia od umowy oraz zwrotu pieniędzy za niewykorzystane elementy usługi.
  10. Po otrzymaniu Planu Działania zdarzenia życiowe/losowe po stronie Kupującego nie są jednoznaczne z możliwością żądania zwrotu pieniędzy za dalsze niekorzystanie z usługi.
Opłaty
  1. Cena każdego Pakietu jest opisana w Zakładce Cennik na stronie www.sleepconcept.pl . Ceny Pakietów kalkulowane są na podstawie zestawu oferowanych w Pakiecie usług oraz czasu jaki konsultantka rezerwuje dla Kupującego i są traktowane jako całość. Poszczególne usługi w ramach danego Pakietu nie są wyceniane osobno.
  2. W przypadku Pakietu NEW BABY Kupujący Pakiet ma obowiązek wpłacić całość kwoty przed odbyciem Konsultacji.
  3. W przypadku pozostałych Pakietów obowiązują zadatki. Wysokość zadatku wynosi:
    a. 100zł w przypadku Pakietów MINI, CLASSIC + opłata za ewentualne Pakiety Dodatkowe
    b. 150zł w przypadku Pakietu TWINS  + opłata za ewentualne Pakiety Dodatkowe
    c. 300zł w przypadku Pakietu DELUXE
  4. Pozostała część kwoty powinna wpłynąć na konto SleepConcept w ciągu 2 dni roboczych od odbycia Rozmowy. Otrzymanie przez SleepConcept pełnej opłaty jest warunkiem przesłania Klientowi Planu Działania. Jeśli Klient opóźnia się z zapłatą, Konsultantka ma prawo odmówić wykonania usługi lub zmienić termin dostarczenia Planu ponad regulaminowy czas, dlatego ewentualnie opóźnienia w opłacie za Pakiet należy omówić indywidualnie z Konsultantką.
  5. W przypadku wykupienia osobno jakiegokolwiek z Pakietów Dodatkowych, wpłata powinna być w całości dokonana przed realizacją usługi.